Friday, August 1, 2008

Šta sam sve uradio kada nisam gledao TV



Kada sam pročitao naslov zaustavio sam se i pokušao da se setim šta ja to radim poslednjih dana kada ne gledam TV.

Odmah znam da su svi efekti pozitivni.

1. Sedim na terasi i čitam knjigu, sada je to Haruki Murakami "Kada padne noć".
2. Mogu da pričam sa onima koji su u sobi. TV nas uzme pod svoje i onda sa njim ćutimo.
3. Igram stoni tenis koji nisam igrao 40 godina, i dobro se osećamkada oko mene vidim kako igradu i deca, žene, parovi, otac sa sinom, majka sa sinom, dve drugarice, dva matorca, matorac i ćerka, a ponekad smo sami, dete i ja.
4. Očistim kuću, i očistim TV ali ga ne uključujem.
5. Prvodim vreme na plivanju na Adi, jezeru, reci, bazenu. Osećam se da sam očišćen od svih napetosti, od svih reči, od svega viđenog.
6. Pripremam jelo za doručak, ručak ili večeru. Kada to gledam na TVu ostajem gladan. Ovako svi jedu i svi su siti.
7. Pišem postove za svoj sajt i osećam se odlično. Čekam komentar, i znam i da komentator ne gleda TV.

Kada se setim još nekih stvari dopisaću, a vi mi recite šta vi radite kad ne gledate TV.

Knjiga za ovaj post je: Kako da postavnem uspešan bloger.

No comments: