Monday, February 2, 2015

Ne ide se putem roditelja, nego svojim putem

Samo roditelji znaju lozinku za davanje života.
Aleksandar Vučo nije ni prvi ni poslednji od koga se očekivalo da će krenuti utabanim putem predaka, a koji je krenuo svojim neispitanim putem. Ja sam upisao dva fakulteta, Ekonomski i Astronomiju. Prvi je bio nastavak puta moga oca, a drugi moj san. Krenuo sam očevim putem, ali se brzo prebacio na svoj. Čovek i po hoću da budem, od momak i po do starac i po.
Javka je lozinka, parola, ugovorena tajna reč koja će pustiti unutra onoga koji je zna i ostaviti napolju onoga ko je ne zna. Ako si ilegalac onda imaš svoje javke. 
Četvrta Ninova nagrada za "Mrtve javke". Knjigu je objavila Kultura Zagreb. Knjiga ima 333 strane. Na jednoj knjizi postoje dve mrlje. Kasnije izdanje objavljuej Kultura Beograd, i knjiga ima 246 strana. Mrtve javke su druga knjiga beogradske trilogije. Moja knjiga je druga knjiga trilogije iz koje ćete pročitati samo drugu knjigu.
Nekada su se poruke slale vezane za kanapčić. Napišeš pesmu, poruku na papiru, vežeš za kanapčić i spustiš je dva sprata niže. Vrati ti se druga poruka, opet vezana za kanapčić. Pesnici, naredalisti ne koriste kanapčić da bi se obesili.
Danas pišem poruke na Tviteru. Nadrealističke poruke su retko kada razumeju.
Mrtva su proleća Ivana Galeba. Javke su otkrivene na Lelejskoj gori.



No comments: