Friday, January 17, 2014

Eknjiga u zemlji gde je većina građana enepismena

Otšla 2013. godina je prošla a eknjige nisu ni blizu zaživele u Srbiji. Objavili smo nekoliko izdanja preko NLE, a oni na dve prodavnice iTunes i Google Play, ali se ništa nije desilo, jer se kupuje samo eknjiga CoreDRAW X3, i to svakoga mesesa. Ostale ne postoje. Danas sam se čuo sa agencijom iz Beograda koja je već duže u poslu, samo sa eknjigom. I ona je zbunjena i više očekuje nego što dobija. Pričala mi se više od 40 minuta, odlakle se znamo, preko brata, pa sa saznao i zašto nije uspela beletristika koju sam objavljivano 2010. godine. Ne očekuje ni ona nešo posebno jer kaže da je iznenađena da se najviše traži Mir-Jam, a ne neki novi autor koji je čitan u štampanom izdanju.
Kada sam pre dve godine Zoi kupio tablet, a onda ga ja koristio, bio sam čudo u kafićima gde sam ga koristio. Ni posle dve godine nije bolja situacija, ali se danas dogodi da vidim nekoga ko ima tablet iste veličine ili manji, da nešto čita, ali ne verujem da čita knjigu.
Zoe je nosila tablet na Adu i čitala knjigu.
Eknjiga polako postaje navika za one koji vole knjigu.
A, valja živeti.

No comments: