Tuesday, January 21, 2014

Dnevnici su složeni u fioku, dugo ih neću otvarati

Danas je država počela pregovore o članstvu Srbije u EU, a mi smo danas počeli da prevodimo knjigu: "HTML5 i CSS3 prilagodljiv web dizajn" na srpski. Dok ne uđemo u Evropsku uniju, da prevedemo sto knjiga, to nam je plan. U dnevniku za 2003. godinu mogu se naći rečenice o prevodima nekoliko knjiga mesečno, što danas nije moguće. Ono što smo u godini kada je ubijen Đinđić radili mesečno, sada ćemo raditi godišnje. Kada sam poželeo sebi želju za 2014. godinu, u njoj je pisalo da ću biti srećan i zadovoljan ako objavimo 6 novih knjiga, jednu više od ispunjenog plana za 2013. godinu.
Izdavačka kuća sa kojom smo počeli saradnju, ove 2014. godine, Packt Publishing, ovoga trenutka na spisku ima 2011 knjiga, dok je naš broj 470.
Počeli smo da zarađujemo i od prodaje eknjiga, ali od godišnje zarade ne može jedan čovek ni mesec dana da živi.
Ceo svet je veliki. Broj računara kojima se pristupa prodavnicama eknjiga je nezamisliv, ali i broj objavljenih eknjiga je toliki, da zahteva sasvim drugačiji pristup prodaji.
Dnevnike koje sam pisao u vreme štampanih knjiga mogu da odložim. Oni su istorija, a ovaj novi dnevnik na internetu, neću morati nigde da slažem. Nisu mi potrebne police za dnevnik, ali nisu mi potrebne police ni za eknjige.
Pregovori o članstvu u EU su kao i prilagodljiv web dizajn. Sve ono što smo, bez gubitaka kvaliteta treba da se prikaže bilo gde. Mi ćemo ostati mi, a sadržaj će se prilagoditi onome ko želi sa nama da komunicira.

No comments: