Monday, September 5, 2011

Svako je zaslužio spomenik

*

Svako ko je za svoj narod uradio nešto zaslužuje spomenik. Na neke spomenike će biti donošeno cveće. Na one druge će narod bacati paradajz, naravno kad pojeftini.

*

Prasići, pilići, jagnjići, mogu malo da odahnu. Uskoro će se na trpezama zemalja EU naći insekti. Svaki stanovnik Srbije bi danas mogao malo da se navikava na dan kada uđemo u EU. Na primer, da pojede po 5 skakavaca.

*

Wikiliks nam otkriva neke tajne koje su nam poznate. Ako Hrvatska uđe u EU pre Srbije biće pakao. Kako je moguće da mi hoćemo u EU kada ona prima one koji su kao mi?

*

Česi maštaju o penziji od 625 evra. Ja ću u sledećem popisu da se izjasnim kao Čeh, da bih mogao da sanjam ovakav san.

*

Za prosečnu platu u Srbiji može da se kupi 300 litara benzina. Samo je jedan litar potreban čoveku da se zapali, a ostalih 299 može da pokloni Zavodu za statistiku, da malo uštede.

*

U Srbiji će sutra biti malo hladnije i padaće kiša. Kada ništa ne možemo da uradimo mi dole, moramo da čekamo da neko uradi odozgo.

*

U takmičenju “Mesto koje volim” Zemun prednjači sa 14 nominacija. Kada bi iz mesta u kome živimo otišli svi oni koji ga ne vole, možda bismo i mi voleli naše mesto.


*

Čuli smo da ima dece koja su talentovana, ali da njihovi roditelji nemaju para. Ko ima moć da rađa dobru decu koja vole i da uče, treba odmah od države da dobije penziju, kao zaslužna građanka.

MI IMAMO KNJIGU ZA VAS:

O TITU.

I OSTALIM ŽIVOTINJAMA.


No comments: