Saturday, December 3, 2011

Da li ovde ima neko ko može nešto da mi objasni?

Azotara proizvodi đubrad raznih vrsta


Novi vlasnici "Azotare" su obećavali da će ona postati lider u proizvodnji veštačkih đubriva, ali su se zbog pomanjkanja novca i morala na kraju priče pokazali kao vrhunsko đubre.




Mislite da je đubre, a nije. Ili jeste samo nas senka vara. LINK.

Brisel na radi o glavi, a glava nam u torbi.


Brisel nam radi o glavi, kako kaže Koštunica. Samo to nećemo ni da primetimo, jer smo već ošišani na nulu.


Nestašna deca su naše najveće blago.


Nestašna deca postaju inteligentniji ljudi. Znači, ako je roditeljima teško dok izađu na kraj sa svojom decom dok su mala, posle će državi biti bolje. Ma kako se ona zvala.


Kriza se nastavlja, kao da je pantljičara


Kriza u Srbiji se nastavlja. U Nišu se povećava broj studenata koji jedu u studentskim restoranima. Ako se kriza nastavi ne treba se čuditi ako poraste i broj večitih studenata. Ispred gladi za znanjem je uvek gladan stomak.


Ja nije dobro kada se umnožava


Super je što Srbija ne ispunjava uslove za kandidaturu. Kako reče Gručo Marks: "Ja ne želim da budem član udruženja koje prima ovakve kao što sam ja."


Milka, kako to ispravno zvuči


Ako poštovana Milka Canić, lektor i supervizor poznatog kviza "TV slagalica" ima duplo više prijatelja na Fejsbuku od predsednika Tadića, predsednik bi, po ugledu na Milkin pozdrav:"Dobro veče!" mogao da kaže:"Laku noć, Srbijo!"


Kosovski broj ili


Barikade na severu Kosova su Srbiju vratile nekoliko godina unazad. Ako se ne uklone, Srbija bi, vrlo brzo, mogla da se vrati u vreme Kosovskog boja.

No comments: